Kategorie
BOT

Jak może wyglądać okienko rozmowy?

Jak może wyglądać okienko rozmowy?

Najprostsze okienko zawiera:

  • logo / reklamę właściciela Bota,
  • wizualizację postaci (np. mężczyznę / kobietę ),
  • pole przeznaczone na wypowiedź Bota,
  • okienko dialogowe, służące do wprowadzania zapytań / odpowiedzi rozmówcy,
  • inne elementy graficzne.

Okienko bota - przykład 1

Postać może być zarówno poważna (bank, urząd, firma),  jak i komiczna, zabawna (serwis dla dzieci, strona z dowcipami)

W zależności od potrzeb Klienta wirtualna postać może być wyposażona w różnego rodzaju akcesoria: teczki, telefon, produkt firmy. W odpowiednim momencie rozmowy zostanie to wykorzystane.

Okienko bota - przykład 2

Jeden z naszych Klientów do wizualizacji  wykorzystuje animację. Specjalnie stworzony na potrzeby projektu koń Hektor prezentuje ośrodek jazdy konnej. Realizujemy najbardziej wyszukane pomysły naszych Klientów.

Przykład Wizualizacji opartej o maskotkę.

Okienko bota - przykład 3
W tym konkretnym przykładzie rozmówca dowiaduje się w jaki sposób może otrzymać akt urodzenia dziecka w Urzędzie Miasta.
Wirtualnym Konsultantem jest maskotka urzędu.

Autor: Inguaris

Inguaris - sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, systemy ekspertowe. Zajmujemy się praktycznym wykorzystaniem AI w e-commerce, finansach, wsparciu marketingu i wielu innych dziedzinach.