Jak może wyglądać okienko rozmowy?
Najprostsze okienko zawiera:
- logo / reklamę właściciela Bota,
- wizualizację postaci (np. mężczyznę / kobietę ),
- pole przeznaczone na wypowiedź Bota,
- okienko dialogowe, służące do wprowadzania zapytań / odpowiedzi rozmówcy,
- inne elementy graficzne.
Postać może być zarówno poważna (bank, urząd, firma), jak i komiczna, zabawna (serwis dla dzieci, strona z dowcipami)
W zależności od potrzeb Klienta wirtualna postać może być wyposażona w różnego rodzaju akcesoria: teczki, telefon, produkt firmy. W odpowiednim momencie rozmowy zostanie to wykorzystane.
Jeden z naszych Klientów do wizualizacji wykorzystuje animację. Specjalnie stworzony na potrzeby projektu koń Hektor prezentuje ośrodek jazdy konnej. Realizujemy najbardziej wyszukane pomysły naszych Klientów.
Przykład Wizualizacji opartej o maskotkę.
W tym konkretnym przykładzie rozmówca dowiaduje się w jaki sposób może otrzymać akt urodzenia dziecka w Urzędzie Miasta.
Wirtualnym Konsultantem jest maskotka urzędu.