Jakie parametry / opcje posiada Wirtualny Konsultant ?
Wirtualny Konsultant Inguaris może posiadać:
- Wiedzę na zlecony temat ! – wiedza dostarczana przez Klienta – system nie ma ograniczeń co do wielkości tej wiedzy, natomiast czas potrzebny na jej przygotowanie jest proporcjonalny do jej zakresu.
- Możliwość zapamiętywania imienia, może znać datę i godzinę.
- Dowolną wizualizację (zdjęcia, video) – istniej możliwość dostarczenia nam gotowej wizualizacji postaci lub zlecenie nam wykonania wszelkich prac: wykonanie materiału foto/video, obróbka graficzna. Dla osób, którym nie zależy na oryginalności udostępniamy kilka gotowych wizualizacji opartych o naszych modeli / modelki.
- Wiedzę ogólną – dzięki niej bot staje się jeszcze bardziej atrakcyjny dla rozmówcy, nie ogranicza się do wypowiedzi o firmie. Jest ona dodawana gratis jeżeli zamawiający sobie tego życzy.
- Odpowiedzi awaryjne – w sytuacjach gdy Bot nie zrozumie wypowiedzi dostosowuje się reakcję systemu: od prośby o inne sformułowanie wypowiedzi do propozycji zadania zapytania mailem (za pomocą przygotowanego do tego formularza).
- Zainteresowania – standardowo można włączyć zainteresowania będące w zasobach firmy lub zlecić przygotowanie specyficznych (unikalnych).
- Syntezator mowy – np. IVO, który w czasie rzeczywistym zamienia wypowiedź tekstową bota na głos kobiety lub mężczyzny.
- Historię rozmowy – okienko dialogowe wyposażone w historię danej rozmowy, by rozmówca w każdej chwili mógł wrócić do wcześniejszych wypowiedzi.
- Możliwość wysyłania e-maili – na życzenie rozmówcy przesyła wiadomość z dodatkowymi informacjami, ofertami, formularzami itp., na podany przez niego w trakcie rozmowy adres (względnie gdy rozmówca jest zarejestrowanym użytkownikiem innego systemu na adres z zewnętrznej bazy danych).
- Zadawanie pytań / odpowiedzi poprzez link – w zależności od kontekstu rozmowy, można udzielić odpowiedzi lub poprosić o wytłumaczenie jakiegoś zaganienia, poprzez kliknięcie w podświetlony fragment tekstu (lub grafikę) – miast go wpisywać w okienku dialogowym.
- Podłączenie do zewnętrznej bazy danych – bot może być zintegrowany z zewnętrzną bazą danych, np. serwisem korporacyjnym, systemem CMS, CRM, programem FK itp. Dzięki temu bot pobiera informacje o cennikach szybkozmiennych, nowych ofertach, produktach, promocjach lub innych istotnych parametrach i może je wykorzystać w trakcie rozmowy.
Gdzie znajduje się oprogramowanie bota?
W standardowych przypadkach oprogramowanie serwerowe znajduje się na serwerach firmy Sztuczna Inteligencja Sp. z o.o.
Sam interface (okienko rozmowy) znajduje się natomiast na serwerze Klienta. Istnieje jednak możliwość wykupienia licencji na oprogramowanie serwerowe bota i zainstalowanie go na własnych serwerach lub tzw. Kioskach Multimedialnych.