Gry oparte o Sztuczną Inteligencję

Oferta sie 10, 2007

Dzięki technologii firmy Sztuczna Inteligencja Sp. z o.o. możliwe jest zastosowanie swobodnej rozmowy tekstowej gracza z komputerem. Nasza firma tworzy takie gry, ale jesteśmy otwarci na współpracę z innymi producentami gier.

Boty można zastosować w grach komputerowych, np. jako interaktywnego przeciwnika z którym gracz prowadzi rozmowę. Technologię można zastosować zarówno w grach akcji (np. Half-Life, GTA, Doom, Quake, Unreal Tournament), jak i grach przygodowych ( np.: Tom Clancy, Larry). Np. gra Larry posiada funkcje, w której szczególną rolę odgrywa umiejętność rozmowy i znalezienia odpowiedniego słowa, aby grający mógł kontynuować grę. Bot mógły rozszerzyć możliwości i stworzyć bardziej realną grę, ciekawszą i bardziej wciągającą.

Wiele gier jak np. Quake czy Unreal Tournament posiada funkcję rozmowy z przeciwnikiem. Jeżeli gramy online, można zrobić taką symulacje z botem, który rozmawiałby w czasie walki z graczem.
Są też gry sportowe jak Bilard, w których obecnie program nieudolnie odpowiada na pytania gracza, a podłączenie do niej bota stworzyłoby realnego przeciwnika.

Osobną dziedziną są gry erotyczne. Mamy już spore doświadczenie zarówno w całościowej produkcji takich gier, jak i tworzeniu scenariuszy. Modelka mimo, że jest tylko wirtualną kochanką , dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji uwiarygadnia się, staje się bardziej atrakcyjna. Zachęcamy do kontaktu, osoby zainteresowane współpracą z nami.

Inguaris

Inguaris – sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, systemy ekspertowe. Zajmujemy się praktycznym wykorzystaniem AI w e-commerce, finansach, wsparciu marketingu i wielu innych dziedzinach.